| |
framburður |
| | 1 |
| |
| | sérstætt | | | hvør | | | hver braut skálina? | | |
| | hvør breyt skálina? |
| | | hverjum datt í hug að nota þessa aðferð? | | |
| | hvørjum datt í hug at brúka henda mátan? |
| | | hverja er systir þín að tala við? | | |
| | hvønn tosar systir tín við? |
|
|
| | 2 |
| |
| | sérstætt | | | hvør | | | hún spurði hver hefði hringt | | |
| | hon spurdi hvør ið hevði ringt |
| | | mig grunaði strax hverjir hefðu komið | | |
| | eg grunaði alt fyri eitt hvørji ið komin vóru |
| | | hann vissi ekki eftir hvern málverkið væri | | |
| | hann visti ikki hvør ið hevði málað málningin |
|
|
| | 3 |
| |
| | hvør | | | hver systranna býr fyrir austan? | | |
| | hvør av systrunum býr eystanfyri? |
| | | hverjir af starfsmönnunum ætla að taka sumarfríi í júní? | | |
| | hvørji av starvsfólkunum ætla at halda frí í juni? |
| | | sonur hennar spurði hverjum manna sinna hún hefði unnað mest | | |
| | sonur hennara spurdi hvønn av monnum sínum hon hevði elskað mest |
|
|
| | 4 |
| |
| | hvør | | | hver er maðurinn? | | |
| | hvør er hesin maðurin? |
| | | hver er munurinn á þessum tveimur tegundum? | | |
| | hvør er munurin á hesum báðum sløgunum? |
| | | ekki er vitað hver er uppruni lekans | | |
| | ikki er greitt hvør ið upprunin er til lekan |
| | | þeir veltu því lengi fyrir sér hver skýringin væri | | |
| | teir grundaðu leingi um hvør ið frágreiðingin kundi vera |
|
|
| | 5 |
| |
| | hliðstætt, sjáldsamt | | | hvat | | | við vitum hver áhrif góð stjórn getur haft | | |
| | vit vita hvat árin góð leiðsla hevur |
| | | stúlkan skynjaði strax hvern mann hann hafði að geyma | | |
| | gentan skilti alt fyri eitt hvør maður hann var |
| | | hvers eðlis | | |
| | hvat slag | | | læknirinn útskýrði hvers eðlis sjúkdómurinn væri | | |
| | læknin greiddi frá hvat slag av sjúku talan var um |
|
| | | hvers lags | | |
| | hvat | | | hvers lags vitleysa er þetta eiginlega? | | |
| | hvat er hetta fyri tvætl? |
| | | forstjórinn vildi ekki segja hvers lags breytingar yrðu á aðstæðum starfsfólksins | | |
| | stjórin vildi ikki tosa um hvørjar broytingar fóru at vera hjá starvsfólkunum |
|
|
|
| | 6 |
| |
| | hliðstætt | | | hvat | | | hvern fjandann ert þú að þvælast hér? | | |
| | hvat Tramin gert tú her? |
| | | ég gat ekki ímyndað mér hver andskotinn gengi þarna á | | |
| | eg kundi ikki ímynda mær hvat í helviti fór fram har |
|
|
| | 7 |
| |
| | sérstætt | | | hvør, ein og hvør | | | hver er sinnar gæfu smiður | | |
| | maður skal smíða sær eydnuna góðu |
| | | það var boðið upp á ávexti eins og hver gat í sig látið | | |
| | borin var fram so nógv frukt sum hvør kundi eta |
| | | hver sem er | | |
| | øll, hvør Hanus og Janus | | | þennan einfalda rétt getur hver sem er útbúið | | |
| | henda einfalda rættin kunnu øll gera |
| | | við getum ekki treyst hverjum sem er fyrir börnunum | | |
| | vit kunnu ikki lata børnini eftir hjá hvørjum Hanus og Janus |
|
|
|
| | 8 |
| |
| | hliðstætt | | | hvør | | | hver staður hefur sín sérkenni | | |
| | hvør staður hevur síni sereyðkenni |
| | | áheyrendur klöppuðu ákaft á eftir hverju lagi | | |
| | áhoyrararnir klappaðu eldhugaðir eftir hvørt lag |
| | | hún notaði hverja lausa stund til þess að æfa sig | | |
| | hon brúkti hvørja tøka stund til at venja seg |
| | | hver einasti <maður> | | |
| | hvørt <menniskja> | | | hvert einasta barn í bekknum tók þátt í ferðinni | | |
| | hvørt einasta barn í flokkinum var við á ferðini |
|
| | | með hverju <ári, skrefi> | | |
| | fyri hvørt <ár>, fyri hvørt <stig> | | | nemandinn tekur framförum með hverri vikunni sem líður | | |
| | næmingurin tekur seg fram fyri hvørja viku ið gongur |
| | | félagarnir urðu ræðnari og háværari með hverju glasi | | |
| | vinmenninir gjørdust meira prátingarsamir og mælskir fyri hvørt glas |
|
|
|
| | 9 |
| |
| | hvør | | | hver þeirra fékk ákveðna upphæð | | |
| | hvør teirra fekk eina ávísa upphædd |
| | | maður borgar fullt gjald fyrir fyrsta skiptið en hálft fyrir hvert hinna | | |
| | goldin verður fullur prísur fyrstu ferð, men bara helvtarprísur eftir tað |
|
|
| | 10 |
| |
| | hliðstætt | | | <einn> af hverjum <tíu> | | |
| | <ein> av <tíggju> | | | níu af hverjum tíu listaverkum vekja litla sem enga athygli | | |
| | níggju av tíggju listaverkum vekja lítlan ella ongan ans |
| | | í 20% atvinnuleysi hafa tveir af hverjum tíu fullorðnum einstaklingum enga vinnu | | |
| | er arbeiðsloysið 20% eru tveir av tíggju vaksnum persónum arbeiðsleysir |
|
| | | <fimmti> hver <dagur, nemandi> | | |
| | <fimti> hvør <dagur>, <fimti> hvør <næmingur> | | | börnin voru hjá pabba sínum aðra hverja helgi | | |
| | børnini vóru hjá pápa sínum annaðhvørt vikuskifti |
| | | takið úr tvær lykkjur í tíundu hverri umferð | | |
| | tak tvey eygu av tíggjunda hvørt umfar |
|
|
|
| | hver og einn |
| |
| | hvør einstakur, hvør | | | hver og einn verður að hugsa um eigin heilsu | | |
| | hvør einstakur má hugsa um sína egnu heilsu |
| | | hver og einn þátttakandi má nota þá aðferð sem hentar honum best | | |
| | hvør luttakari má brúka tað háttalagið sum honum hóvar best |
|
|
| | hver fyrir/um sig |
| |
| | hvør, hvør sær | | | hver leikmaður fyrir sig fær fimm spil í upphafi | | |
| | hvør spælari fær fimm kort at byrja við |
| | | ég virti þau fyrir mér hvert um sig | | |
| | eg eygleiddi tey hvønn sær |
|
|